dagens samhälle

okej,
fattig student som jag tror vi alla är,
går till automaten för att ta ut pengar,
får tillbaka kortet och ett medelande:
tack för besöket!
första frågan som självklart poppar upp
i huvudet:
var är mina pengar!?!?!?!
sedan slängs jag fram och tillbaka mellan
nordea och handelsbanken =
inte kul!
nu har jag allt sammanfattat: inga pengar
togs från kontot, fju!!
MEN jag kan inte heller ta ut några eller handla
(?) (det var det jag hade gjort hela eftermiddagen)
!!
nordea har alltså lagt ner för dagen!
bäst dom får igång datorerna och allt vad de långa
förklaringarna nu innehöll, tills imorgon;
för jag ska ha mina pengar!
T

Kommentarer
Postat av: Hansson

har dom bara tagit dina pengar från kontot? det låter sjukt knäppt!

2009-05-07 @ 20:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0