Snackers

just nu äts göteborgskex (eller chäks som vissa uttalar det) hemma hos mig och så skrivs intervju frågor om tvåspråkighet om till ett annat språk.
just nu vill jag att mamma ska komma hem, för två anledningar;
för det första för att jag inte att hon ska jobba så här länge, det är inte bra!! om 5 min har hon jobbat i 12 timmar, ännu en gång :/ detta var den osjälviska anledningen;
för det andra för att jag vill höra om en grej som kanske kommer att hända i helgen.... och se - när man talar om trollen så!!! borde testat att gjort det mycket tidigarre!!
Hej mamma!
åå.. göteborgskex, det påminner mig om göteborg, vilket påminner mig om påsklovet, eftersom på påsklovet ska jag till göteborg!! just nu påminner göteborg även om mias förföräldras stuga :P:P
tänker man riktigt noga på det så finns det sååååååååååååååå många bra saker att se fram emot jämfört med dåliga......
tänk på det!
T

Kommentarer
Postat av: Hansson

Bra T! det finns faktiskt många fler bra saker å se fram mot än dåliga! och ja det heter chäks! xD

2009-03-25 @ 20:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0