patrik 1,5

Har velat se filmen i evigheter, nu äntligen ska jag ta mig tid och se den ikväll.
För ett tag sedan skrev jag ett inlägg om kollektiv avundsjuka, (på min egen blogg alltså) över Edward Collin i Twilight. Det verkar ju stämma, idag skickade Ida en länk om just det från tjuvlyssnat. Alla pojkar vill glittra i solen!

Blir mycket film, var inte alls meningen egentligen. Igår såg jag och Emma Fredag den 13:de. Träffade Sofia och Sofie där också. Vet inte vad jag gjorde på skräckfilm, Sofia undrade också, betalade gjorde jag med för att sen den jäkla filmen. Inte igen, men så säger man alltid.


Hmm, tycker också att ni ska ta en titt här!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Hansson

Inte konstigt att dom vill va som Edward!

2009-03-23 @ 22:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0