jag är såå körd i denna internet djungel.


och i denna teknik värld som vi lever i, som blir än mer komplicerad för varje minut som går.
alldeles nyss försvann allt jag hade på mitt usb. bara så där.
varför känns det som om sådanna saker bara händer mig??
i alla fall, tog några djupa andetag (vad?), tog ut usb:et, väntade, satte i det igen, och;
tada!!!!! allt var där igen. vilken lättnad.
känns som allt bra som har med mig och tekniska saker att göra är gjorda av magi -
något mirakel som inträffar varje gång. som tur är så börjar de inträffa lite oftare, men å
andra sidan, det gör allt krångel också..
it's just not ment to be, you and me.
T

Kommentarer
Postat av: Hansson

hehe ja tektik och du går inte så bra ihop!

2009-03-28 @ 09:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0