Carte D'or

Att ha eller inte ha. det är frågan.
just nu har jag inte. men på lördag hoppas jag innerligt att jag har. när det gäller ett flertal saker.
en sak har jag dock - en kamera som äntligen är på väg.
i övrigt så har min helg bestått av mollipect, icas blockchoklad, hushållsost, och nu - carte d'or.
här är min helg i bilder.

                                                        


                                               


                                

                    
   
                                       


                             


                                                                                                                                                                             

                  


har hört att kylskåps magneter säger en del om ens personlighet, vad säger dessa om mig?

     
bilder i detta inlägg av bla. Courtney Brooke, Annie Leibovitz, O. Winston Link, Marcus Ohlsson.
                              
T.

Kommentarer
Postat av: Hansson

Hushålls ost!<3

2009-03-15 @ 16:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0