Ben and Jerry's

glass i stora lass med varma hallon brukar vara min kvällsmat då jag är ensam hemma. denna vecka är inget undantag. sitter just nu och pluggar på de olika Ben and Jerry's sorterna, varför det är just detta jag "pluggar" på vet jag ej! det som kan tänkas vara mina favoriter är:

Bohemian Raspberry  
Cheesecake Brownie     
Chocolate Macadamia
Chunky Monkey
Fossil Fuel
Strawberry Cheesecake 
Vanilla             
Vanilla Toffe Crunch

Chunky Monkey är den enda av de ovanstående som jag faktiskt har smakat på och jag måste få säga att den är helt underbar!!
någon som blir sugen?
T

Kommentarer
Postat av: Soffi

Ett tips är Phish food, den är supergod! Det är chokladglass med små chokladfiskar i, men New York super fudge chunk är inte dum den heller :)

2009-03-31 @ 20:39:21
URL: http://greenshoes.blogg.se/
Postat av: T

tack för tipset :) allt med orden new och york i sig låter ju helt underbart!

2009-03-31 @ 21:29:24
Postat av: A.

always!

2009-04-09 @ 19:59:39
URL: http://batcave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0