strömmen är tillbaka!

jag hoppas alla hade en super duper bra fredags
kväll/natt/morgon! önskar att jag hade orkat vara med.

en bra eftermiddag hade jag dock.
medan jag stod och hyperinventilerade stod B2
med saxen i högsta hugget bakom ryggen på mig!!



Photoshooten gick bra, även fast det var iskallt,
strömavbrott i halva huset och även fast jag mådde lite halv dåligt..
så här såg det ut innan vi hade bestämt oss,

                      



        
                          




               




               

T

Kommentarer
Postat av: Hansson

håret blev skit bra! men ja fatta inte att B2 klippte föräns imorse! fan va hon kan då!

2009-01-31 @ 13:29:15
Postat av: Manda

När kommer bilderna? Jag vill se, jag vill se. :D

2009-01-31 @ 13:30:38
Postat av: A.

Ja, håret blev skitsnyggt!:D(Y)<3

2009-01-31 @ 19:20:33
Postat av: Discopennans bästa vän.

Du körde min stil thea och klippte håret, wiiii :D det vart jättefiint!:)

synd att du inte va med i fredags, men det blir fler gånger såklart!:)

2009-01-31 @ 20:32:19
Postat av: Miranda

Väntar spänt på bilderna som visar er EFTER ni hade bestämt er!:P

2009-01-31 @ 22:32:00
Postat av: B1

Hansson: japp, det var allt B2 som klippte, klippte det tom ännu kortare själv dagen efter. :O

Manda: ja, som du vet har det ju faktiskt kommit "lite" förhinder..

A: tackar

Discopennans bästa vän: tackar, det var din kommentar jag väntade på, hairbuddy. ville att du skulle se först, blev nästan så. ja, det måste helt klart bli fler gånger. :D

Miranda: de kommer så småningom.





2009-02-05 @ 11:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0