sent

Engelskan blev färdig för ett tag sedan.
Som vanligt har jag på något sätt fördrivit tiden med att göra någonting.
Om jag tänker efter så har jag faktiskt gjort en hel del.
Hoppas såklart att klassen briljerade på bowlingen idag.
Speciellt b1, som läderlapp är klotkastning inga problem, borde inte vara.
Nu ska jag sova, ska upp väldigt tidigt imorgon, tåget till residensen går 7.15.

Mentorn ville förresten få en massa saker sagda, jag blev irriterad, men var saklig ändå.
Tack Di för att du väntade iaf.
Stickproppar fick jag med hem idag och strömbrytare, ska jag ge till pappa nu.
 
En kul grej att avsluta med, har fått nya dörrar, så nu har jag en egen igång. Suveränt när man inte vill väcka resten av familjen på kvällarna. Vänner kan man också ta med utan att någon annan behöver störa sig på det.

Godnatt.

E

Kommentarer
Postat av: Lady Di

ingen fara:)

prima med egen ingång alltså! då kan du ju smuggla alla möjliga sorters saker upp till rummet, haha:P

2009-01-29 @ 21:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0