Mayday Mayday!!

äntligen inne på datorn.
efter att min syster har rört vid något så pajjar det!
(sorry, men det är sant)


som sagt, bilder ska tas på fredag, i stora
mängder.
vi delar med oss så fort de är omredigerade
så att....... hmm. varför vi ska redigera
dem vet jag ej, kanske kan skippa det ifall
bilderna blir bra. vilket de i och för sig
skall bli!!
då kanske de hamnar på bloggen tidigarre...
finfina bilder eller tidiga bilder?
vad säger ni gott folk (+ Johan)?

nöjd nu när du blev omnämnd?


T

Kommentarer
Postat av: A.

Det kanske är sant att allt jag rör vid pajjar, men allt du äter tappar du!



Love u biatch<3//A.



PS.Jag röstar på tidiga bilder, fula är alltid roligast att kolla på!:P

2009-01-28 @ 21:20:17
Postat av: Hansson

datorn kom igång igen eler??

2009-01-28 @ 22:15:35
Postat av: B1

A.: -

Hansson: japp, efter lite möda och besvär :)

2009-01-29 @ 06:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0