kommer detta att resultera i depression?




äntligen hemma
får nästan lust att se på det,
bara för att det är så jag känner just nu,
-äntligen hemma!


vill be om ursäkt för de senaste såå
seriösa och såå interessanta inläggen,
på både min och E's bekostnad.
jaja, hoppas dock att ni gillade de måttligt -
har en märklig känsla av att det lär bli
fler liknande framöver.

skolan ger mig psykiska problem!
skuldkänslor, ånger. besvärligt är det!
varför bryr jag mig ens - lätta upp!
dock enklare sagt än gjort :/

T


Kommentarer
Postat av: Hansson

kasta oron, du har gjort rätt!

2009-01-27 @ 22:07:23
Postat av: Miranda

Koppla av lite som din syster, vet ja så blir allt bra!

2009-01-28 @ 17:57:00
Postat av: B1

Hannson: tackar, oron är kastad

Miranda: och jag ska chilla som min syster!!

2009-01-28 @ 20:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0