kina/scotland

Nu sitter jag på engelska lektion, imorgon ska jag presentera kända personer från Kina.
Mao och Jackie Chan kommer bland andra vara med.

Snart ska jag träffa min mentor, hon gillar inte att jag skippar bowlingen idag med klassen.
Hmm, jag har alldeles för mycket att göra, pendlar till skolan och hem varje dag (måste då passa buss och tågtider),brist på pengar som alltid, ah jag hinner inte, inte nu, inte idag.

Syftet med det hela är för att lära känna varandra (efter 1 ½ år!), vilket inte alls behövs för vi kommer så bra överens redan nu, umgås med alla mest hela tiden.


Förra året var det samma sak som gällde, skillnaden då var ju att vi faktiskt inte kände varandra lika bra. Det var inte heller samma tempo i undervisningen förra året och jag hade inte den dagen tusen andra saker att göra.


Irriterad, ja.



 Cassandra Rhodin
Amanda Mendiant

Så fina!


Kommentarer
Postat av: Hansson

det vi behöver är fest! och det får du, vi ska få dig på bra banor! (inte bowling banor med andra ord! ;) )

2009-01-28 @ 17:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0