irritation glädje mc donalds

Inatt begav dom sig till mc donalds, jag hade somnat men vaknade när dom kom tillbaka.
Nu har vi precis vaknat och lyssnar på Håkan precis som igår.
Blandat igår var det med musiken, underbart!
Härliga människor, stämning.
Annars så var det människor som hittade varandra, idag får vi se hur många som kommer undra vad dom gjort.
Folk dansade och sjöng, vi längtade till sommaren och vattenpipan gick på högvarv.

T mådde inte bra, men hon följde med och visade hennes surprise.
Innan vi åkte från henne så klippte jag av hennes hår! Ni som känner henne vet att det är stort.
Fotograferingen gick bra, majoriteten av bilder är på T, hon gillar att vara framför kameran och jag bakom.
Vi klädde ut oss, det finns så mycket underbara kläder i det huset!
Soppa blev det inte pga strömavbrottet. Kokade pasta och så senare.

Emelie

Kommentarer
Postat av: Hansson

lyckad kväll som ledde till "lyckad" morgon!

sen finns det människor som behöver tappa bort varandra igen...

2009-01-31 @ 13:32:41
Postat av: Hansson

jag kommenterar, det försvinner...skoj

men ja en lyckad kväll som följdes av en "lyckad" morgon.

endel som hittade ska tappa bort igen, fort

2009-01-31 @ 13:34:55
Postat av: MH

jaha, nu fattar jag va surprisen va.. är lite seg...

2009-02-05 @ 19:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0