illustrera

Om det inte har märkts än så älskar jag illustrationer, både att titta på och göra själv.
När allt går åt helvete så kan jag ta fram papper penna och glömma allt en stund.
Ibland glömmer jag kanske för mycket fastnar i det jag håller på med.
Häromdagen insåg jag att klockan var 12 på natten och jag var sittandes i en vrå med pennan i högsta hugg, sömn är ju nödvändigt tänkte jag då och gick och la mig.
På morgonen var det uppstigning runt 6 tiden, då ville jag ligga kvar, fast helst ville jag nog fortsätta med min teckning.
Om det blir bra teckningar har jag försökt komma på, ingen aning faktiskt. Vissa, vissa inte alls. (?)
Spelar ingen roll dock, jag målar ändå för det är bland det bästa.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0