hittade matilda, hon fick ta platsen som robin idag



Lunch, vegetarisk soppa med bröd och äpple.
Ska försöka skriva lite på ännu en engelska uppgift, håltimme.

Känner att jag borde gå igenom min presentation men nej.

b1 bor nära så hon är hemma och sover.
Blir hon sjuk så ska jag fota henne sjuk, blir hon sjuk så ska hon glida runt i backarna sjuk.
Batmans för sjutton.


Vi var inne på Love Me Two Times, secondhand och jag blev kär.

På 45 minuter hann jag vakna vara förvirrad inse vad klockan var undra vart mina kläder tagit vägen klä mig leta reda på mina nycklar springa över torget förbi affärerna biblioteket över vägen in i tåget prick 7 15 då det avgår.


Tiden passerar helt utan fokus. Bara skriva funkar när jag får skriva vad jag vill. Brev blir inte bra, knycklar ihop dom och slänger på golvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0