vaknat av dammsugaren

fanns en del jag hade velat skriva i torsdags, men efter
en halvtimme vid datorn var mina armar bort domnade.
kändes som om jag gjort ett par hundra armhävningar...

ville bla önska B2 ännu en gång att hon skulle ha det bra på
den låånga torsdags håltimmen på ensam fot. ska vara på
benen till nästa gång!!!!

ville också önska alla A2 elever som hade presentation på
torsdag - lycka till! jag hoppas att det gick bra för er alla!!
men jag vet att ni rockade skiten ur hela skiten!

efter fyra dagar.. 81 nya meddelanden på mailen, alla från
facebook!!! (vad har jag missat!!??)


B1

Kommentarer
Postat av: Hansson

oj 84! hehe jo du har missat endel...men vi ska få dig up to date! hehe

2009-02-08 @ 12:27:16
Postat av: B1

Hansson: tackar, det ser jag fram emot :P får inte missa mer nu... men jag litar på att ni fyller i detaljerna när jag är på benen igen :P



2009-02-08 @ 13:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0