zzz

Ska göra mig iordning för imorgon och sova, hur det nu ska gå till då jag sovit hela dagen. Ska ju kolla kameror med B1, hon vet inte vad hon ska ha för kamera men på något sätt så tror jag att jag vet det. En liten, fin kompakt kamera. Ser på 2 ½ män just nu, en hund är med. Har aldrig velat ha ett husdjur men det skulle vara schysst med en sådan där jättehund. Som ska vara jättesnäll men skydda en från alla elakingar, typ... Känns som allt stått stilla de senaste dagarna, loggade in på bilddagboken (som jag aldrig uppdaterar) och det var skönt att se att världen snurrar på. Therese hade lagt upp en väldigt fin bild från i somras så nu längtar jag dit ännu mer. Har även kommit på vad jag ska göra inför nästa sommar, för sent att göra det nu tyvärr. Alltid lika störande att komma på saker när det redan är kört. Lov efter imorgon, det ska bli så himla skönt. Hade först tänkt att göra en massa tråkiga men nödvändiga saker, som att tex skapa lite ordning omkring mig. Fast så blir det ju aldrig, istället träffa vänner, fest och konsert. Kommer bli ett bra lov. Nu ska jag ta mig till sängen. Godnatt.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0