Trevlig kväll igår hade vi!


Försökte få något annat resultat än amatör på singstar.. gick dock inte så vidare.. men presenter fick jag :)

E visade att hon allt kan! Hon har allt koll! Vart alltså uppmärksam de gånger jag dragit med henne på stan:



fick denna sammets tröja med broderier fram, och sol-broschen.



denna tröja med spets nertill har jag kollat in ett tag!! kolla vilka underbara knappar den har!!!!!! och i verkligheten är dom 1000 gånger finare :D


Bilderna togs hos Ida, hon blev lite rädd då dessa fotades, trodde det var en bomb som tickade (men det var ju självutlösaren på kameran :P) men nu kanske en del klarnar upp?


Tack så mycket alla för dessa, för tårtorna.. och för att ni dansade!!!!! :D det var allt bland det bästa.

Tack mina party-planers Emelie och Matilda och självklart ett tack till Ida som så snällt lånar ut sin lägenhet till alla party tillfällen.


På morgonen blev det lite skid-VM med Ida, förvånansvärt spännande mot slutspurten måste jag erkänna, och Sverige tog broms!! Kalla kan allt hon med, fast på en helt annan sak.. tom nära att slå tyskarna och ta silver, men icke! Finnarna tog självklart guld, med snö året om kan man inget än att åka skidor... tycker dock fortfarande synd om norrmännen som inte fick någon medalj utan kunde inget annat än att nöja sig med en fjärde plats.
sedan bars det av till konsum där det blev lite inköp och jag fick visa upp mitt leg :P
Vilken uppdatering ni har fått nu va?
T


Kommentarer
Postat av: Hansson

haha d är bra Thea, och tack för att du klarade ut allt så att jag inte behöver gå runt och tro att jag har en bomb hos mig! Och där ser du, skidor är väldigt roligt å kolla på, precis som nästan all annan sport! :D

2009-02-26 @ 21:35:10
Postat av: Manda

Det såg nice ut...

Tröjan med spets är jag nyfiken på, lätt spänande.

Jag vill se på nära håll, allt!

2009-02-27 @ 14:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0