TACKAR

skulle vilja tacka min syster för att hon,


matat mig, burit mig, lagt blöta handdukar på min panna, skärt alla mina mediciner i bitar, klätt på mig, bäddat ner mig i sängen, släckt lampor, fått tyst på de andra, tillägnat ett par hopp åt mig, filmat då hon åkt skidor, så när jag ser på det känns det som om det är jag
som glider ner för de snötäckta bergen, brytt sig om mig.


I stort sätt tack för att du varit min butler och tagit hand om mig, lyft mina händer dit de ska vara och hämtat sugrör till mig gång på gång. 
        
                                                                                                   

                                                                                                                       The League


jag vet att jag kan lite på dig när det väl gäller.
T.


Kommentarer
Postat av: A.

Varsågod min älskling, det gör jag så gärna!<3

2009-02-09 @ 15:34:07
URL: http://batcave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0