sova

Som vanligt blir det sent innan jag sover, minst en timme kvar innan jag kan somna, speciellt idag eftersom jag klev upp 13 30. Ska ta en snabb dusch kolla lite papper sen somna hoppas jag. Det är dumt, kan inte sova på kvällarna men kan inte gå upp på mornarna heller. Skulle kunna sitta här och bara skriva eller något. Oftast har jag mest fantasi på kvällen och mer vilja att göra saker då, dumt bara att resten av aktiviteterna som måste göras inte är ordnande på det sättet. Vem kom på att skolan ska börja vid 8, 9 på morgonen? Känns som jag borde lägga ner den frågan men jag har ju aldrig fått något svar. Kanske vet svaret egentligen, antagligen, det gör jag nog. Om 8 timmar ska jag upp, okej, 7 timmar. Borde sova just nu, har hört att 8 timmars sömn ska vara bra. Den dagen jag lyckas med det så ska ni få veta. Godnatt.

E

Kommentarer
Postat av: Hansson

jag röstar för att världen ska bli lite mer spontan!

2009-02-09 @ 18:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0