löften..

B2 undrar om drömmen jag tjatade om igår...

Framgick nog inte så tydligt vad det var jag syftade på, som jag från början trodde att det skulle göra, blev lite ändringar i sista stunden, lite bilder föll bort som skulle ha publicerats, jag är bra på sånt....:P
var alltså inte så bra att leva upp till den....
man vet att man står varandra nära om man själv kommer ihåg någon annans drömmar bättre än personen i fråga själv gör!!! :P

jag ger B2 en lite längre betänketid, annars får hon nog veta om en halvtimma då vi ses i skolan.

seriöst, jag har tom saknat skolan den senaste veckan. eller snarare alla goa människor man möter där varje dag.

har lovat mig själv att börja använda hårsmycken, idag snor jag min syrras. får dock se om den kanske åker av innan skolan, om sagt, jag är bra på sånt, ångra mig i sista stunden.



nej, hej ho, nu blir det mollipect för mig och sen ska jag gå till skolan!

hejsvejs!
T


Kommentarer
Postat av: A.

MITT hårspänne som sagt!!!

:P närrå, det är lugnt - du kan få det:D

PS. Du kan få kjolen jag köpte idag också om du vill:D<3

2009-02-10 @ 19:16:16
URL: http://batcave.blogg.se/
Postat av: T

what?? jag kan få det?? bara så där?? åå. du kan ju faktiskt snäll ibland....

2009-02-10 @ 20:49:06
Postat av: T

ojojoj!!!! (hade missat delen om kjolen, har nu läst den) shit, jag är mållös... perfekt till då E drar iväg mig till trappan... jaja TACK I ALLA FALL!!!! (men shit, vad ska jag nu göra för dig då????:O)

2009-02-10 @ 20:55:06
Postat av: A.

Tihi, varsågod min lilla älskling!:D<3

Haha, ja du kan ju börja med att göra alla mina läxor, göra mig rik och städa mina rum!;P

2009-02-10 @ 21:45:44
URL: http://batcave.blogg.se/
Postat av: T

A, fast vet du vad jag kom på nu?? kanske är det så att dina plötsliga gemorositet har något med faktumet att jag fyller år om 4 dar(!!!!!!!) att göra, då du kanske inte har fixat en present....?

2009-02-11 @ 21:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0