hjärnan går på högvarv

Utan att vi hunnit med de förra bilderna så har jag nya idéer!
Vi beger oss till Knastret för dem har verkligen det finaste trapphuset! Bra skivor kan man hitta också, senaste inköpet därifrån var en LP med Alphaville, både Forever Young och Big in Japan på den. Vill hemskt gärna beställa lite nya CD skivor nu men jag ska ju spara (ser du mig köpa något, tvinga mig att lämna tillbaka det).

Matilda, beger du dig till Göteborg så får du bli min vän där för jag ska också dit, efter skolan då, då flyttar jag. Blir det inte Göteborg så någonstans. Igår fick vi frågan här hemma;

-hörs inte trafiken väl (vi bor i centrum)?
-(jag) vi bor i Kristinehamn det finns ingen trafik.
- (stund senare) snacka om att döda frågan.

Ni som känner mig vet att jag vill ha just trafik, dygnet runt, så det hörs att världen lever. Tittar jag ut genom fönstret så ser jag ingenting förutom att S:et i Stadshotell börjar blekna. Inga människor. Förut bodde vi på landet och då såg man iaf kossor och träd. På vintern när skogen bakom huset var gles så kunde man höra bilarna på E18 också, åkte det förbi lastbilar så skakade huset ibland och det är mycket mer än vad som händer i stan.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0