hej

Nu är det ledigt fram till 14, fortfarande feber och hosta så jag kan inte få mig till att göra något vettigt. Sova. Men det är så mycket folk här under lunch. Jag ska få väldigt mycket närvaro på ekonomin idag nu när jag är här. För jag har ju inte varit med förut eller hur jag ska tolka det. Har inte bestämt mig än.
Min söta gammelfarmor gav mig ju ett bidrag till festivalkassan, tyvärr kommer det bidraget nog användas till bokinköp istället. Antropologikursen innebär att vi måste fixa egna böcker till ett eget arbete. Det är uppförsbacke idag.

E

Kommentarer
Postat av: Hansson

fatta va stört att du måste komma till skolan när du är sjuk bara för att lärarna ska överreagera, som matilda sa, vem fan har hon sutti å prata med på lektionerna när dom säger att du inte va där? stört!

2009-02-03 @ 12:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0