fotografi

Nu har jag igen blivit tillfrågad om jag kan ställa upp på lite bilder. Idag kommer en vän förbi och ska ta lite kort på mig till en bildserie. Jag gillar ju inte ens att bli fotograferad egentligen, men det kommer förhoppningsvis bli bra. Hon är duktig. Med lite tur får jag se bilderna från förra gången också!

Efter det ska jag städa badrummet skinande rent ska det bli. Äta måste jag göra också, hann bara äta lite a-fil innan jag blev ivägkörd från köket förut.

Skulle vilja skissa lite också, har en påbörjad teckning.

E

Kommentarer
Postat av: A.

Vad bra! Då kan du lägga upp bilderna här!(Y):D

2009-02-07 @ 08:47:28
Postat av: Herr brud Z

Se, jag fattar det här, hur man gör.

Det är inte dåligt.

De blev bra, bilderna! Och du är bra!

Lördagen var bra med. Allt var bra, även om vi är bra på att råka sova lite länge med. Men sömn är bra.

Nu ses vi snart igen så får du kolla på grejerna, va bruden.

Tack

Puss och hej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0