if i could turn back time







jag ska till London i sommar. det är bestämt. av min syster. saknar allt och alla där. alltid. har dock inte tid att sakna. känner du likadant? att saknaden blir för stor fast att det inte känns. att man aldrig kan åka tillbaka på samma sätt. man kommer aldrig att kunna det. då livet bara var just i det ögonblicket. att du lämnat kvar en del av dig själv där. men en del du inte vill ha tillbaka. förrän du är där igen. så att den alltid finns där och väntar på dig. och ibland kontaktar dig över facebook. det är minnen som lämnats kvar. och minnen är en del av dig. det är bara en själv och saknaden. som man inte känner. men man har ju i alla fall en saknad. eller? tiden kommer aldrig att vridas tillbaka, så varför sakna. 
T.

Kommentarer
Postat av: Diana - en fotoblogg

åååh, va coolt med london!! :D

dit skulle jag också vilja fakitskt!

2009-02-19 @ 21:30:22
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: MH

precis, vet hur det känns..

2009-03-02 @ 19:23:39
Postat av: A.

Ja, vad kul det ska bli att se alla igen!!:D Speciellt för dig, det var ju jag som träffade dom sist!:P

Men de har förändrats ganska mycket med tiden... precis som vi också har egentligen... så, precis, varför sakna??

2009-03-04 @ 20:13:12
URL: http://batcave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0