fin bild. fina löv. fin person.

lite gammaldags på nåt vis, och sånt gillar vi ju.




detta är en av mina favorit bilder på E. ger tillbaka massor av minnen från skolavslutningen.
E gick runt och fotade allas ögon ovanifrån (ingen vet riktigt varför) och jag fottade hela processen.
vissa fick äran att bära "engångsligg" skylten (vilken ära va?!) andra försökte sig på hoppbilder
(bla jag själv) som inte gick så värst vidare (bildbevis finns på facebook!). en misslyckad grillning
men underbar tid följdes av en suverän kväll hos Ida. vissa partajade till tidiga tider, andra däckade
innan tolv-slaget... morgenen vaknade vi med många fler minnen (eller inte), vem hade kunnat ana
att dessa nördar kunde vara så kul att festa med? men kanske är det eftersom vi är sådanna plugisar (?)
som gör att man måste släppa loss lite extra ibland?


 


Kommentarer
Postat av: Hansson

IB1 har dom bäste festerna! :D

2009-02-24 @ 21:36:54
Postat av: Thea

absolut!! och snart smäller det ännu en gång. och denna gång för din skull! :D

2009-02-28 @ 22:27:44
Postat av: sofijha

vem tusan var det som däckade innan tolv? mes säger jag bara haha xD

2009-03-01 @ 19:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0