februari månad har 28 dagar

Februari månad har (gör fortfarande) betytt köpförbud för mig. Så himla tråkigt, men absolut nödvändigt. Än så länge har jag klarat mig med vissa undantag:
- jag får köpa saker till andra
- konserter får inte missas.
Alltså inga kläder eller skor. Jag och T var inne på H&M och vi fick då 20% på valfri vara, har spanat in tygskor sen i början av månaden (missbrukar tygskor) och tänkte; nu kan jag få dom för 80 spänn. Men nej, gav rabatten till T istället, himla tur att hon var där annars hade jag lätt gått ut därifrån med dom jäkla skorna. Har tänkt att det är tur att februari är en kort månad, fast har samtidigt kommit på att jag därför kanske ska förlänga mitt köpförbud med första veckan av mars.

Apropå inget, en vecka till sen är det lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0