B2's dröm

mina suddiga dagar är nu äntligen över!!





på benen idag.
blev till och med en mini promenix.





skola imorgon.
för att undan bevara alla som ej sett mitt hår en chock, här kommer en preview





körskola ikväll (går inte att ställa in utan att förlora 400 spänn(!!), dåligt)



här kommer en mycket fin snö bild. därför att jag älskar.. ja juste - SNÖ!
faktummet att dessa bilder i detta inlägg lagts upp kan då ha lite (mycket) att göra med en viss dröm B2 hade för ett tag sedan som jag försöker leva upp till (??)



-T

Kommentarer
Postat av: Manda

Föröverigt, är bilden då dina ögon är censuerade och din hand aldeles perfekt, vacker, på plats, väldigt bra.

2009-02-10 @ 19:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0